Tjuvstartar

Skulle egentligen väntat tills på Onsdag med att starta med pulvermaten, men eftersom jag redan hade allt hemma blev jag otålig och därför startar jag redan idag. Desto snabbare jag börjar, ju snabbare kommer jag ner till min målvikt.

Xtravaganza mat

Frukost/Lunch/Middag de kommande månaderna.

Pulver smaker:
Cappuccino
Jordgubb
Vanilj
Blåbär
persika
Choklad
Chokladtoffee

Soppor:
Svamp
Sparris
Grönsak
Kyckling

Imorse började jag med en Chokladtoffee, till lunch blev det kycklingsoppa och på eftermiddagen blev det en blåbärsdryck.

  
Chokladtoffee, Kyckling och Blåbär

Betyg:
Chokladtoffee: 4/5 Smakade chokladpudding fast lösare.
Kycklingsoppa: 3/5 Mättande, hade hoppats på små kycklingbitar, men var enbart pulver i påsen.
Blåbär: 3/5 Smakade nästan ingenting, så var varken god eller äcklig.

Sammanfatting av första dagen:
Pulvret var betydligt godare än det som jag hade köpt tidigare i ICA affären. Åt första påsen runt 6.45, blev hungrig vid 11 och åt nästa påse ungefär samtidigt. När jag kom hem på eftermiddagen var jag ordentligt hungrig. Åt min tredje påse vid 16.30. Det jag har slarvat med var att dricka vatten. Eftersom jag åkte bil hela dagen så kom jag inte åt vatten som jag kunde dricka förutom på lunchen. Hade jag varit på kontoret eller hemma hade jag kunnat dricka mer vatten och förhoppningsvis stillat hungern lite på det sättet. Imorgon ska jag dricka mer vatten och förhoppningsvis inte bli lika hungrig.

Nu vräker regnet ner här i Trollhättan, så ska ta mig till gymmet och köra mitt pass inomhus i värmen istället för att ta en blöt promenad. Efter gymmet ska jagköra ett step up pass på Wii.


Dagens Träning:
Gymmet: 1 tim
Wii: 30 min

Kommentarer
Postat av: Dorpan

Hej Johan och Lycka till!

HAr själv gått ner en himla massa kilon för några år sedan med God Balans.

Nu tycker jag det är för dyrt och kör på en kombo m nutrilett och allevo.. allt pulver smakar groteskt ändå i slutändan HAHA...

Men kör på och ha "vågskålen" i handen på vad som väger mest när du blir sugen eller hungrig. viktnedgång eller "det ätbara" och stanna upp och låt dig få chans att välja och ta ett bra beslut=)

Jag kör igång imorgon =) Så kommer följa dig!

Tjingeling!!!

2010-08-09 @ 23:48:38
URL: http://dorpans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0