Fixardag

Idag har varit en dag som jag fått gjort en massa arbeten på. Varje gång jag gått förbi köksfönstrena så har jag tänkt att jag måste tvätta dem, men aldrig kommit till skott med det. Nu gjorde jag det bara, och när jag ändå höll på bytte jag ut isoleringen mellan fönsterrutorna. Den gamla höll på att ramla av så i vintras drog det in en massa kall luft från fönstren. Men till kommande vinter så ska det vara varmt och gott.


Jag byter ut de gamla växterna mot nya växter inför hösten

Eftersom det var så fint väder ute i förmiddags så grejjade jag lite på baksidan också. Igår köpte mamma två nya växter till mig eftersom den växten som fanns nu hade gjort sitt. Tycker det blev kanonfint, hoppas växten håller länge.

 
Tussen ska alltid dra ut en massa leksaker, så här blev resultatet av min plantering

Vid 14-tiden åkte jag till gymmet och körde ett 45 min pass på maskinerna, och efter det så var det dags för Easy Line i 35 minuter. Skönt att få röra på sig lite. Efter gymmet åkte jag till ICA och köpte massor av godis, var så länge sen jag köpte det och nu kunde jag inte hålla mig längre. Dock var inte godiset till mig, utan till min hund Tussen. Så nu blir hon glad. :)

Jag har fortfarande lyckats hålla mig ifrån allt ätbart utom vatten och pulver. Nådde min tvåsiffriga vikt idag på 99,8 kg. Nästa Tisdag drar våra Xtravaganza träffar igång, ska bli mycket kul. Känner att det kommer bli mycket mer inspirerande att även se andra som försöker gå ner i vikt och uhr de lyckas.

Idag njuter jag av: Att jag äntligen fått gjort en massa saker jag tänkt på länge


Dagens Träning:
Städning, fönsterputs m.m hela förmiddagen
Gymmet: 45 min
Easy Line: 35 min

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hello smärtis!! Jag har motionerat armen och handleden idag med målning och den höll för en massa bräder. Kul att du gjorde lite annat idag.Tack för bra målningsarbete i helgen!!

2010-08-29 @ 20:56:09
Postat av: Cecilia

Hello smärtis!! Jag har motionerat armen och handleden idag med målning och den höll för en massa bräder. Kul att du gjorde lite annat idag.Tack för bra målningsarbete i helgen!!

2010-08-29 @ 20:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0