Måndag igen (Uppdaterad)

Då var det dags för ännu en veckas arbete. Jag stack iväg tidigt imorse för en runda till alla våra garage, kom tillbaka till kontoret vid 13 tiden. Arbetade med schemaplanering och verkstadsbesök till 15 då det var dags att gå hem. Eftersom jag gick till jobbet igår för att hämta företagsbilen så var det till att traska hem igen, eftersom jag inte hade något fordon på jobbet att åka med. Ett smart tips, för då kan man inte fuska. Man har inget alternativ att ta för att komma hem om man nu inte beställer taxi eller åker buss.

 

Eftersom det "bara" är 4 km att gå från jobbet och hem, så behövde jag gå en bit till. Passade bra då att Tussen behövde rastas när jag kom hem, så det blev till att sätta på henne selen och bege sig ut på ytterligare en promenad. Vi gick ner mot Knorren, och ett varv runt området. Är väldigt fint att gå där med allt vatten. Men kommunen borde dock rensa lite, all sjöutsikt håller på att växa igen och om några år kommer man knappt se vattnet. Totalt blev promenaden 7,17 km, lagom promenad med tanke på att man arbetat hela dagen och inte hinner spendera hela eftermiddagen med att vara ute och gå.

Nu ska jag ta en dusch och sen bär det iväg till massören. Ska bli skönt att få en massage, då jag hade sån träningsvärk förra veckan.

Hade glömt bort att skriva vad jag njuer av idag, så nu kommer den uppdateringen.

Idag njuter jag av: Att bara ligga och slappna av i 30 min medan jag får massage


Dagens Träning
Promenad: 7,17 km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0