Måste träna lite hårdare

Inledde dagen med att gå en lite längre promenad med Tussen. Vi gick ner mot stan och bort mot Hotell Alberts. När jag gick förbi Alberts så passerade jag köket och det luktade så otroligt gott med maten som de tillagade där inne. Sen gick jag vidare igenom Strömslund och tillbaka hem. Butlers hade sin årliga brännbollsturnering idag på en fotbollsplan som jag gick förbi. Hade varit roligt att få vara med, så länge sen jag spelade brännboll. Var en av mina favorit aktiviteter på gympan i skolan.

De senaste dagarna har jag minskat i vikt med ca 3 hg per dag. Skulle vilja minska ännu mer i vikt, så det går snabbare att komma ner till 80 kg. 0,5 kg per dag hade varit roligt om det gick. Så därför ska jag försöka köra lite mer träning varje dag för att förbränna mer fett. Fortfarande känner jag mig varken yr eller trött av att gå på pulverdiet. Visst kan jag bli hungrig då och då, men inte mer än att jag kan stå ut. På Måndag blir det 2 hela veckor med denna diet, efter 3 veckor står det att man ska besöka läkare på olika texter jag läst. Ska kolla med min coach Camilla om hon tycker jag ska gå till en läkare och undersöka mig efter 3 veckor.
Tror ju dock inte att det är något farligt som kan hända så länge man mår väldigt bra. Hade ju varit annorlunda om man var på väg att svimma, eller var så trött så man inte orkade något. Jag är raka motsatsen.

Vid 12-tiden stack jag till O2 och körde först igenom mitt vanliga pass. På det passet kör jag olika maskiner som tränar alla olika kroppsdelar. Eftersom jag nu bestämt mig för att öka träningen lite så körde jag även mitt konditionspass efteråt. Började med 15 minuter på löpbandet (gick dock, avskyr ju att springa), sen blev det 15 min på cykeln och som avslutning 15 minuter på maskinen som ser ut som att man går med stavar. Den sista var jobbigast, blev genomsvett av den.


Nästan helt tomt

Har även passat på att frosta ur frysen nu när den är så tom som den är. Då är den redo om någon månad att ta emot ny mat och drar lite mindre el under tiden. I kylen är det inte heller så mycket grejjer, lite ketchup och senap + allt vatten som jag håller på kylning.

Idag njuter jag av: Att ta en tupplur på eftermiddagen


Dagens Träning:
Promenad: 5,89 km
Gymmet: 1,5 tim (45 min styrka och 45 min kondition)

 


Kommentarer
Postat av: Dorpan

Kan du frosta av min med haha... =) jätteduktigt...vill också träna mer, ingen möjlighet att gå på gym just nu så försöker hemma..men hemma blir man mer lat =( nya tag på måndag, helgen är till för vila och samla energi. Barnledighet kallas det =D har ätardagar denna helgen då jag går på starka tabletter - vilket är astrist, men läkarna tyckte jag skulle fortsätta som vanligt på måndag med pulver och bara "glömma" helgen. Men dock äta och göra som jag vill. Hihi fuskhelg haha

2010-08-21 @ 18:29:22
URL: http://dorpans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0