Bio kväll

Äntligen är det Fredag igen och ännu en arbetsvecka avklarad. Efter jobbet så tog jag en långpromenad med Tussen. Promenad fick bli dagens träning. Nu har gymmet öppet på sina ordinarie tider så jag kan besöka dem i helgen. Har fortfarande inte hunnit med att genomföra mitt ordinarie träningspass denna vecka. Får försöka hinna med att besöka dem i helgen och köra igenom det passet. Veckorna bara försvinner iväg när man jobbar hela dagarna och kör gruppass på kvällarna.


Trollhättans Bio

På kvällen var det dags för ett biobesök här i Trollhättan. Jag såg på Inception, som jag hört många goda recensioner om. I början tyckte jag den var väldigt konstig. Men efterhand så förstod jag den mer och mer. Den var faktiskt riktigt bra. Men är nog en film man behöver se två gånger för att helt förstå allting som händer.

 

När jag satt i min biostol så kom det ett sällskap på 4 personer. De hade dock inte bokat samtidigt så den ena hamnade på höger sida om mig och de andra tre till vänster. Erbjöd mig att byta plats med hon till höger så de kunde sitta tillsammans. De ville bjuda mig på Gott och Blandat som tack för att jag bytte plats, men trots att jag mer än gärna hade tagit ett par bitar så tackade jag nej och berättade att jag bara åt pulver och vatten nu för tiden. De blev väldigt intresserade, de hade själva gått i tankarna på att testa någon gång.
Berättade att det funkade kanon för mig och att jag hade gått ner en massa kilon väldigt snabbt och nu var jag 20 kilo från mitt mål. De tyckte inte att jag behövde gå ner så mycket mer, de tyckte att jag såg bra ut som jag är nu. :)

En annan sak jag noterade idag är att jag inte längre behöver knäppa upp knapparna på shortsen för att ta av mig dem, bara att dra av nu. Dessutom kan jag få av mig mitt armband runt handleden utan att öppna låset på det. Det har jag aldrig lyckats med tidigare. Så visst ger det resultat, men önskar att resultatet på magen skulle synas lite mer. Men tids nog kommer väl det också.


Idag njuter jag av: När jag äntligen fick koppla över telefonen till chefen. En vecka utan telefonjour, ska bli så skönt.


Dagens Träning:
Promenad: 7,17 km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0