En dag kvar

Idag fick jag mitt välkomstbrev med en påminnelse om att imorgon drar Xtravaganza igång på allvar med våra gruppträffar. Såg att det var 9 mottagare av mailet så vi blir 9 i gruppen verkar det som. Ser verkligen fram emot att få komma igång nu. Ikväll ska jag läsa igenom boken jag fick på första personliga träffen med min coach. Ska  även lyssna på cd skivan en gång till, blir 9:e gången jag hör första spåret på den skivan. Blir kul att få kunna gå vidare till nästa spår snart.


Imorse vägde jag 96,8 kg så har "bara" 16,8 kg kvar nu till mitt mål. Men flera personer börjar säga att jag gått ner så mycket att jag borde stanna vid 90. Annars kanske jag blir för smal. Jag satte upp 80 kg som mål eftersom jag gick på BMI skalan och då var min normalvikt ca 84,5 kg. Därför tänkte jag at pressar jag ner mig till 80 kg så har jag lite marginal när jag automatiskt kommer gå upp ett par kg direkt när jag börjar äta igen och kroppen fylls upp med vatten. Just nu har jag fortfarande 80 kg som målvikt, men får kika i spegeln ordentligt vid 90 kg och se om jag vill bli smalare eller ej.

Har även hunnit med att köra ett Step up styrke pass under förkvällen. Hoppade över Power Yogan idag för att hinna med att förbereda mig inför imorgon.

Idag njuter jag av: När jag fick välkomsmailet och insåg att nu är det på riktigt och nu börjar vi.


Dagens Träning
Step up styrka: 55 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0