Ansiktsförändringen syns mest?

Fler och fler på jobbet har börjat kommentera att de ser på mig att jag gått ner i vikt. Jag tycker att det syns i ansiktet att det blivit smalare och att kinderna inte är lika tjocka längre. Men känns som magens storlek minskar väldigt långsamt, visst har den blivit lite mindre, men syns inte alls lika mycket som ansiktsförändringen. Dock ska väl den också försvinna så småningom hoppas jag.

Vad tycker ni, syns det någon skillnad på ansiktet? Slänger in 3 bilder, en på hur jag ser ut nu, en hur jag såg ut för ett halvår sedan och en på hur jag såg ut när jag slutade gymnasiet och fortfarande tränade och var smal.


Dagens ansikte 3 September 2010


18 Mars 2010, fullt upp på jobbet


Skolresan i 3:an gymnasiet, Maj 2002 tror jag det var. (ps. tror det var en S tröja mot nuvarande XXL...)

Längtar så tills Tisdag då vi ska träffas för första gruppträffen med Xtravaganza. Ska bli så spännande att se vilka de andra i gruppen är och hur det går för dem med viktminskningen. De kanske har några goda råd att dela med sig av. Just nu så känns det som jag är väldigt ensam om att gå ner i vikt med Xtravaganza, men vi bör väl iaf vara runt 10 st i gruppen som håller på med samma sak.

Idag njuter jag av: Det vackra vädret


Dagens Träning
Gymmet: 1 tim


Kommentarer
Postat av: anna&håkan

det syns väldigt väl!

imponerande att det går så fort :)

2010-09-03 @ 20:45:51
Postat av: Dorpan

jätteförändring hejja =))

2010-09-03 @ 21:08:52
URL: http://dorpans.blogspot.com/
Postat av: Cecilia

Tänk vi pratade ju om ansiktet i em.Det märks väl på kinder ,dubbelhaka.Imorgon får du kanske träna på stegen igen upp,ner,upp,ner med dunk i hand.

2010-09-03 @ 21:14:34
Postat av: madde

klart att det syns, du kämpar på o det är bra. Låt bara kroppen vila varannan dag. Intervallträna så lurar du kroppen att inte bli van vid ett tempo.

2010-09-03 @ 23:18:06
Postat av: L

Det syns att du gått ner i vikt! Bra kämpat!! :)

fortsätt i samma tempo så har du snart nått din målvikt!

2010-09-03 @ 23:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0