Mumsigt recept

Såg ett recept på ICA nu i veckan från den kampanjen de kallar "Billiga veckan". Såg ruskigt gott ut. Brukar inte laga så mycket mat från olika recept. Kör mest de enkla sakerna man kan köpa färdiga och värma. Men denna rätt ska jag tillaga sen när jag får börja äta mat igen.

Kycklingwok med banan

LÄNK TILL RECEPTET PÅ ICA

Ska nog försöka bli bättre på att tillaga 2-3 måltider på helgen som jag kan frysa in i portioner och äta under veckan. Men det är lätt att säga nu, men svårare att genomföra. Får hoppas min motivation hänger i sig så jag orkar motivera mig själv med att även bli bättre på att laga mat i mitt "nya" liv.

Idag ska jag satsa på återhämtning. Ska lyssna lite på den mentala cd skivan och sen ska jag somna tidigt förhoppningsvis.

Idag njuter jag av: Att vakna någorlunda utvilad för första gången denna vecka.


Dagens Träning
Vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0