Jag lever!

Hej på er igen, nu har jag varit lite frånvarande från bloggandet ett tag sedan jag slutade blogga för xtravaganza. Jag har till stora delar bytt livsstil nu och försöker att undvika att sitta vid datorn mer än nödvändigt. Därav att jag inte varit så aktiv att ta upp bloggandet igen efter min paus.

Nu har jag varit i Spanien på semester och den svenska sommaren står för dörren med en två veckors semester inplanerad. Jag kommer lägga upp lite bilder från Spanien resan och skriva lite om den framöver.

Jag kommer för tillfället inte uppdatera bloggen dagligen som jag gjort tidigare, det tog helt enkelt för mycket tid. Men när jag har något att säga, så kommer bloggen att uppdateras.

Tills nästa inlägg kommer, så får ni ha det så bra. :)

Mvh Johan

Kommentarer
Postat av: Åsa Wegstedt

Hej! vad trevlig dina poster verkar vara. kommer verkligen att läsa på din blogg lite mer! (: Ha en rolig vardag =)

2011-06-28 @ 12:04:37
URL: http://jade.se/reseguide
Postat av: Sara

Hej! Jag harchelt missat att du börjat blogga igen! Kul! :-)

2011-07-02 @ 22:40:59
URL: http://Byggainyvla.Wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0